PG Music Home
Posted By: NielsChr instrumentvalg til melodi - 03/20/14 12:32 PM
Hej

Jeg har nu fået en "Mega-2014" og knappen, som jeg havde i "Pro-udgaven" til at vælge hvilket instrument, jeg vil bruge til melodien, er væk.

Hvor vælger jeg instrument i Mega-udgaven.


NielsChr
Posted By: lindbjerg Re: instrumentvalg til melodi - 03/20/14 04:23 PM
Hej NielsChr

Allerførst: Der er ingen forskel på programmet i de forskellige pakker. Forskellen skal findes i "tilbehøret"; dvs. først og fremmest antallet af RealTracks og RealDrums. Se forskellen her:
http://www.bandinabox.com/bb.packages.php?os=win&lang=da

Der er sket en del ændringer i brugerfladen fra version 2013 til version 2014 og en del funktioner har skiftet plads. Funktioner som før havde deres egen ikon er nu kommet i en underkategori eller er blevet flyttet (fx. Harmoni var før anbragt på linje med instrumentknapperne, men er nu flyttet til Spor).

Angående melodiinstrument. Du skal nu højreklikke på Melodi. Du får nu følgende menu - se illustration. Du kan nu vælge et GM instrument eller måske endnu bedre et Hi-Q instrument. Hi-Q instrumenter lyder rigtigt doft- også bedre end de fleste hatdwareenheder. Den samme menu åbnes, hvis du venstreklikker på i revnen på mixeren. Se illustration 2. Husk at du skal være logget på for at se illustrationer.

Venlig hilsen
Lindbjerg

Attached picture instrument1.jpg
Attached picture instrument2.jpg
© PG Music Forums