PG Music Home
Posted By: Egeris Installering af Midi/Ingen Midi lyd. - 05/17/11 06:47 AM
Jeg har installeret BIAB Ultrapack på min computer. Styresystemet er Windows 7. Alt virker undtagen Midi lyd. Når jeg går ind i vst direct X plug ins kan jeg vælge add vst plug in. Men så får jeg foreslået at finde den i DX settings og der får jeg så igen at vide at den er tom.

Jeg er nybegynder i BIAB og egentlig lidt skuffet over det bøvl jeg har med selve installationen. BIAB hjemmeside skriver noget om 32 bit systemer som ikke kan med 64 bit. Men de må da vide at europæiske computere alle er 64 bit. Så jeg håber ikke det er noget med ekstra tilkøb af det de kalder forte.

Egeris
Posted By: Egeris Re: Installering af Midi/Ingen Midi lyd. - 05/18/11 06:26 AM
Nu virker det. Jeg ringede til PG kundeservice og blev guidet frem til installering af Coyote WT. Men det var godt nok med tungen lige i munden. Hvis ikke hende fra PG havde været så god en guide, var det ikke lykkedes. Jeg synes PG skal finde en mere enkel løsning med hensyn til Midi lyd. Desværre er jeg ikke istand til at gengive forløbet. Ellers ville jeg have lavet en lille manual med screen dumps.

Egeris.
Posted By: lindbjerg Re: Installering af Midi/Ingen Midi lyd. - 05/18/11 04:27 PM
Hej Egeris
Godt du fik det til at virke. Jeg har haft travlt de sidste par dage, men havde ellers forberedt en grundig installeringsguide. Den kommer måske senere.
VH
Lindbjerg
© PG Music Forums