PG Music Home
Posted By: lindbjerg ***RealBand*** - 08/10/08 10:53 AM
Så er der kommet et nyt program fra PgMusic nemlig RealBand. Det er en krydsning mellem Band-in-a-Box og Power Tracks Pro. Hvis man er ejer af BIAB 2008, kan man ganske billigt opdatere til RealBand. Nedenfor bringer jeg Pg's beskrivelse i oversættelse:

Alt-i-et Audio Workstation og akkompagnementsprogram

RealBand er et veludstyret og kraftfuldt musik arrangerings-, sequencing og digital indspilningsprogram. RealBand er et nyt program som kombinerer de mest populære funktioner fra PG Music’s PowerTracks Pro Audio og Band-in-a-Box i et program.
Med RealBand kan du lave et arrangement med Band-in-a-Box spor; indtaste akkorderne, tilføje RealTracks og RealDrums som følger akkordskiftene, tilføje egne spor, og herefter redigere og producere den færdige sang uden at forlade programmet! RealBand er fyldt med mange funktioner, som gør det let at producere egne sangarrangementer, næsten som du var i et studie med rigtige top session musikere.

For ganske få penge kan du opgradere BIAB og få mange af de funktioner, som de fleste brugere har efterlyst i mange år. F. eks flere audiospor, som man selv kan indspille på, en mixer til at gøre det hele lidt mere overskueligt. Prøv at se demovideoen her:
http://www.pgmusic.com/realband.htm

Jeg har endnu ikke afprøvet programmet, men det ser rigtig godt ud.

Venlig hilsen

Peder Lindbjerg
Posted By: hhs Re: ***RealBand*** - 08/11/08 06:46 AM
Hej Peter,

Har lige købt Realband. Jeg er igang med at teste det. Ved du noget noget om, at man ved denne mixning Biab/PT har aflivet PowerTracks for al evighed? I øvrigt velkommen hjem.

Med venlig hilsen

Hans Henrik Schjerbeck Biabunderviser
© PG Music Forums