PG Music Home
Posted By: LarsA StylePicker sprog - 10/16/17 12:11 PM
Hej
Jeg har opgraderet til BiaB 2017 (build 467) og til at starte med var det hele på dansk. Så gik jeg ind i funktioner og sprog og valgte engelsk. Men det slog ikke i gennem i StylePicker, som præsenterer nogle oversættelser, som jeg tror jeg vil have lettere ved at forholde mig til, hvis de er på originalsproget engelsk. Men som sagt slår valget af sprog til engelsk ikke igennem i StylePicker.
Er der nogen som har en idé hvad jeg mangler at gøre?

Mvh
Lars
Posted By: lindbjerg Re: StylePicker sprog - 11/06/17 11:48 AM
Hej Lars

Det er ikke et problem jeg kan genskabe. Mit eneste, - og ikke særligt gode råd, er at geninstallere BIAB. Du behøver selvfølgeligt ikke geninstallere alle RealTracks og DrumTracks.

Hvad angår oversættelsen kræver PgMusic at stilarterne bliver oversat. Jeg synes også at visse af dem lyder lidt komisk på dansk, men er det ikke kun fordi vi ikke forholder os på samme måde til et fremmedsprog som til modersmålet? For en engelsktalende lyder de jo lige så "morsomme". Jeg har dog prøvet at moderere oversættelserne så udtryk som i Danmark bruges på engelsk også er bibeholdt uoversat.
Vh
Lindbjerg
Posted By: lindbjerg Re: StylePicker sprog - 11/06/17 03:23 PM
Hov! Da jeg installerede den nyeste opdatering skete det samme for mig. Jeg prøver at finde en løsning og vender tilbage.
Vh
Lindbjerg
Posted By: lindbjerg Re: StylePicker sprog - 11/07/17 07:32 AM
Så har jeg fundet løsningen:

Gør sådan: Find mappen bb\Data. Slet stylz1.bin. I samme mappe laver du en kopi af Factory_stylz.bin og omdøber kopien til stylz1.bin. Åbn BIAB og skift mellem sprogene. Muligvis hedder filen ikke stylz1.bin, men blot stylz.bin.

Venlig hilsen
Lindbjerg
© PG Music Forums