PG Music Home
Hej Peder

Jeg spørger for en kunde, som ikke er her på forummet.
Han vil gerne vide, om man kan konfiguere Stylepicker, så den bliver mere som den gamle eller om han bare har overset noget.

Han skriver:
I BiaB 2015 er der en anden “stylepicker” end den, der var i mit BiaB 2009, og desværre synes jeg at den ny “stylepicker” er irriterende. Eksempelvis så var det rart, at når man ledte efter en eller style i det gamle program, så kunne man hele tiden se, hvor man var kommet til, idet den stilart, man sidst havde afprøvet, var markeret. Dette gjorde, at man præcist vidste hvor langt, man var kommet i sin søgen.
Det kan man ikke i den ny og som i øvrigt hele tiden starter fra oven, hvorefter man så skal scrolle ned, og så skal man huske hvor langt man egentlig var kommet i sin søgen.
Er der en eller anden fidus til at dette kan ændres, så man får den samme gode "funktion" i stylepicker, som der var i det gamle BiaB?
Jeg er slet ikke enig. Der er efterhånden så mange stilarter, at man med den “gamle” metode ville få svært ved at finde en passende stilart. I den nye stilvælger, kan man filtrere ret effektivt, således at man ret hurtigt får en passende stilart. Jeg tror det er et spørgsmål om at udnytte filtreringen. Desuden er smuglytfunktionen også blevet meget bedre.
Vh
Lindbjerg
© PG Music Forums