Jeg har fået lov af Indigo2 at bringe følgende (let redigerede) indlæg.

For at stille spørgsmål og svare i dette forum, skal man melde sig ind.
Det er en smule bøvlet, men hold ud og gå gennem hele proceduren, og du får en virkelig god hjælp med spørgsmål til Band-in-a-Box.

Du skal gå til denne side: www.pgmusic.com/forums/newuser.php?Cat=0

Her skal du udfylde et login navn og et display navn. Du kan sagtens bruge det samme navn begge steder. Displaynavnet er det navn, du vises med i forummet.

Så skal der udfyldes med email og den skal gentages.

Dernæst skal du vælge et password, som også skal gentages.

Så skal du vælge sprog (da)

Og til sidst vil de have dig til at skrive nogle tal ind, som står oven i en masse streger.
Der kan fx stå 16703 eller noget i den stil.

Klik på "Submit".

Efter nogle minutter får du en email fra PG Music (Band-in-a-Box producenten).
Der er et link i mailen. Klik på dette link.

Du er nu oprettet som bruger af PG Musics Band-in-a-Box forum, og du kan logge ind ved at klikke på [Login] og skrive dit login navn og password. Sæt et flueben ud for "Remember me on each visit", så du ikke behøver skrive navn og password hver gang.

Når du kommer ind, er der en stor oversigtsside med mange fora.
Bladr lidt ned, så du kan se det danske flag. Lige bagefter står der "Dansk Band-in-a-Box bruger forum" Klik på dette.

Nu er du inde i det forum, hvor du kan få hjælp til Band-in-a-Box på dansk.
Gem denne side i dine bogmærker, så du hurtigt kan gå dertil næste gang, du har brug for at spørge om noget vedr. Band-in-a-Box.
www.pgmusic.com/forums/postlist.php?Cat=0&Board=da

Du kan klikke på "Post", hvis du vil stille et spørgsmål

VH
Lindbjerg


Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion