Så kom Band-in-a-Box 2015 ikke ganske uventet

Band-in-Box 2015 til Windows is er klar med mere end 50 spændende nye funktioner. Bl.a. kan nævnes forbedret brugerflade, direkte understøttelse af 64-bit VST plugins når man bruger jBridge sammen medi Band-in-a-Box, enkle trommer, automatiske programopdateringer, 101 nye RealTracks, 1,000 nye moderne Techno, Dubstep og Worldbeat Loops samt meget meget mereand.

PgMusic tilbyder i forbindelse med lanceringen af Band-in-a-Box 2015 meget fordelagtige tilbud i forbindelse med de fleste Band-in-a-Box 2015 opgraderings pakker. Desuden medgiver vi en masse Add-ons. Hvis du køber Band-in-a-Box 2015 før den 31. december får du 5 nye MIDI SuperTracks, 5 nye Artist Performances og 5 Instrumentale studier i den gratis bonuspakke. Eller opgrader til 20-PAK eller 49-PAK Bonus og få endnu flere MIDI SuperTracks, Artist Performances, Instrumental Studies og op tiland up to 49 UUDGIVNE Bonus RealTracks. Disse bonuspakker kan kun fåes mens der er tilbud during - så bestil nu!

En nærmere beskrivelse af de nye funktioner og RealTracks følger senere, når jeg har modtaget programmet og fået afprøvet alt det nye.

Venlig hilsen
Lindbjerg

Last edited by lindbjerg; 11/30/14 04:50 AM.

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion