You need to be logged in to post on the forum
Topic Options
Index
#148934 - 01/30/12 03:04 PM Country PAK 6 = kein Sound zu hören
andor Offline
Enthusiast

Registered: 02/06/11
Hallo zusammen - ich benötige Hilfe,

ich habe die Version BIAB 2011 und arbeite viel mit Real-Tracks. Nun habe ich mir heute ein Pak (Country-PAK 6) downgeloadet und mich sehr gefreut die neuen Stimmen einsetzen zu können. Aber leider und zu meiner Verwunderung ist nichts dieser neuen Stimmen hörbar.
Mein BIAB ist im Laufwerk E:/BB installiert. Auch sämtliche RealTracks sind in diesem Verzeichniss - alle anderen Tracks funktionieren so wie sie sollen. Wenn ich die einzelnen Sounds (Wave-Dateien) der neuen Stimmen mit einem MP3-Player öffne höre ich diese - nur in BIAB klappt dies nicht. Ich habe bereits alles neu installiert - wie gesagt alles ist in einem Verzeichniss. Hat jemand eine Idee?
Im Real-Tracks Picker Dialog sind alle "neuen" Instrument aufgeführt und auch auswählbar-nur hörbar sind sie nicht!!

HILFE!!!!

Vielen Dank für jeden hilfreichen Vorschlag!

Mikel

#148935 - 02/01/12 11:19 AM Re: Country PAK 6 = kein Sound zu hören [Re: andor]
andor Offline
Enthusiast

Registered: 02/06/11
OK -hat sich geklärt! Geht jetzt so wie soll!

Shout Box (Live chat with other users)

PG Music News
RealTracks Artist Gary Smulyan's Organ Quartet!

The Gary Smulyan Organ Quartet has a busy October coming up!
See if they're playing near you, visit http://garysmulyan.com and click on tour.

Band-in-a-Box Facebook Contest!!

Like us on Facebook before October 1, 2014 for a chance to win a Band-in-a-Box EverythingPAK! Click here to enter

RealTracks Artist Phil Woods - October Performance!

Award-winning jazz saxophonist Phil Woods will perform in North Carolina on Tuesday, Oct. 14, at 7 p.m. at the Schaefer Center for the Performing Arts at Appalachian State University!

Click here for more information.

Video - Making a Song in Band-in-a-Box

New to Band-in-a-Box? Creating your first song is as easy as pressing play! To watch a step-by-step video tutorial on creating your own song, watch this YouTube video: http://youtu.be/PRSX_w3wNJs.

RealTracks Artist Kenny Barron - Oct & Nov Performances!

Kenny Barron will be performing in October and November! To see if there's a performance near you, head to: http://kennybarron.com/itinerary/

Band-in-a-Box 2014 Russian Patch Available!

Мы хорошо потрудились и добавили в Band-in-a-Box ряд потрясающих новых функций и новых стилей RealTracks, MIDI SuperTracks, высококачественных (Hi-Q) MIDI-тембров и записей профессионального живого исполнения (Artist Performances)!

Вышло обновление для Band-in-a-Box 2014 на русском языке с полным руководством пользователя на русском языке. загрузки.

RealTracks Artist Tim Kliphuis Upcoming Performances!

The Tim Kliphuis Trio will be performing throughout the fall and winter seasons in the UK! For a complete list of performances, click here.

Forum Stats
22041 Members
38 Forums
30166 Topics
240340 Posts

Max Online: 1063 @ 07/10/13 09:12 AM
Newest Members
The Hobbit, WillyL, edshaw1000000, amitgur, davenqem

22041 Registered Users
Top Posters (30 Days)
MarioD 125
Al-David 111