Så kom Band-in-a-Box 2018 ganske som forventet! Som sædvanlig er det RealTracks som er den egentlige attraktion, men der er selvfølgeligt også en del nye funktioner og forbedringer. Jeg har endnu ikke modtaget mit eksemplar af den nye version, men her er et par af de nye funktioner:
VideoTracks er RealTracks, som samtidigt viser, hvad musikerne spiller. Man kan også selv lave en video med akkorder eller notation. Der er kommet en ny driver (Windows audio Session). En god nyhed for brugere, som ikke har ASIO. Audio Akkord troldmanden er blevet integreret i BIAB. Audio harmonifunktionen er forbedret med audio til MIDI funktion og tonehøjde fix. Selve filsystemet er forenklet og det rod af løse filer, som lå og flød er samlet i mapper. Stilvælgeren er forbedret med en mixeragtig kontrol. Band-in-a-Box opdateringen er julegaven til alle glade musikanter.

Venlig hilsen
Lindbjerg


Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion