goedemorgen,

ik heb een probleem waarmee ik al een paar dagen mee bezig ben. Pgmusic Amerika heb ook ook gemaild. maar, na wat berichten heen en weer tot nu toe niets meer gehoord.

ik heb een mac met Catalina en een Focusrite interface, en daarop draaien diverse audio programma's. Vorige week startte ik BiaB op om een nummer te maken. Na het intikken van de akkoorden wilde ik dit even afluisteren. maar, geen geluid. dus naar preferences en de geluidskaart van de interne geluidskaart van de Mac verwisseld met de focusrite, na een paar keer op OK geklikt te hebben, weer proberen af te spelen, weer geen geluid. weer naar preferences, tot mijn verbazing staat de geluidskaart opnieuw op interne geluidskaart. De instelling weer gewijzigd en opgeslagen. weer proberen af te spelen, geen geluid.

Om een langs verhaal kort te maken. BiaB weigert de gemaakte keuze voor de Focusrite op te slaan en te gebruiken. alle andere programma's die ik gebruik gebruiken de focusrite wel. aangezien dit de standaard interface is. Heb zelfs een nieuwe versie gekocht en een schone install gemaakt. maar tot op heden geen geluid via de focusrite. ook niet via de interne geluidskaart. In de aparte tracks zie je de groene lampjes oplichten. maar, in master output geen groene lampjes.

Alle updates gedaan die er voor de Mac zijn. iemand die mij helpen kan.

hoor graag van jullie???

vr gr

Jan van Duren


Regards

Jan van Duren