PG Music Home
Posted By: StefanJ Svensk språkfil för Realband klar! - 02/16/11 06:57 PM
Hej

Här är länken till installeraren av Realband 2011 på svenska!

http://64.40.99.154/pgfiles/languagesupport/svenskt2011RB.exe

Mvh
StefanJ
Posted By: primera Re: Svensk språkfil för Realband klar! - 07/13/11 08:16 PM
Hei

Hvordan får jeg tilbake den engelske versjonen av språkfilen av Realband? Jeg byttet til den svenske for en stund siden, men ønsker å gå tilbake til den engelske.

Mvh
Svein
Posted By: StefanJ Re: Svensk språkfil för Realband klar! - 07/14/11 09:46 AM
Hej

I menyn "Alternativ", -"Språkinställningar", väljer du "Engelska". Sedan startar du om programmet.

Mvh
StefanJ
Posted By: primera Re: Svensk språkfil för Realband klar! - 07/14/11 12:36 PM


Takk!

Mvh
Svein
Posted By: freddy Re: Svensk språkfil för Realband klar! - 12/20/11 05:02 PM
hej jag förstår att du är lite av en expert på band in a box så jag undrar om du kan hjälpa mej, har problem med real band får det ej att funka när jag trycker på genvägen kommer programmet upp men den vill dirigera om mina sök vägar jag har bb i d partitionen som allt annat som tillhör bb det går att hämta en fil ackrden kommer upp men sen går det ej att lyssna sen går det inte att stänga programet då skall det cracha och error måste då avsluta aktivitet hjälp mig jag har ett program som ja bara kan använda till hälften samt real tracks vet jag ej hur jag får fram dom står i styles meyn men 6 st men sen står det 0
samt en pro real combos skiva jag fick verkar som att där inte ärnågot på den sätter i den i dvd läsaren händer inget ingen start går jag in på min dator ocg trycker på dvd iconen händer inget hjälp mig om du kan m v h freddy det är svårt att förklara allt det på ett mail på engelska
Posted By: StefanJ Re: Svensk språkfil för Realband klar! - 12/20/11 05:52 PM
Hej

Det verkar ha blivit fel vid installationen. Mitt råd är att installera om programmet, så skall det fungera.

Mvh
StefanJ
© PG Music Forums