PG Music Home
Efter import af midi- og audiospor fra BIAB, så starter audiosporet et kvart sekund før midisporet.
Har ikke haft problemet før opgradering til 2012.
Håber på et tip.
Mvh Jens
Hej Jens

Jeg er ikke sikker på, jeg forstår dig ret. Når du skriver "import af midi- og audiospor", mener du "generere midi- og audiospor", eller importerer du filerne til et andet program?
Skriv lidt mere om dit udstyr: lydkort, computer etc. BIAB kompenserer normalt for den latency som helt naturligt er i lydkortet (audiomodulet). Jeg har testet alle mulige kombinationer af midi og RealTracks. Alt 'synker' fint. Men prøv at skrive igen med flere oplysninger.

VH
Lindbjerg
Hej Lindbjerg.

Jeg har et stykke musik i BIAB som består af et midi instrument og et audioinstrument.
Det fungerer fint i timing sammen.
Det gemte spor åbnes så bare i Realband og det er her at de 2 spor er en smule ude af timing efter indlæsning.

Min Computer: Asus G73JH core i7 820 QM 2x500mb
Lydkort: Dynacord Powermate 1000-3

Vh Jens
Hej Jens

Jeg formoder, du har brugt dropboksen, når du eksporterer til Realband. Men hvorfor genererer du ikke sporene direkte i RealBand. Prøv at gøre det, og hvis der stadig er dårlig timing, kan det være offset, som ikke er indstillet korrekt (sker automatisk i BIAB hvis du bruger VSTi. Prøv at se Funkt. -MIDI driver opsætning, men jeg formoder, du eksporterer et "rent" MIDI spor.) Men som sagt, - prøv at generere direkte i RealBand.

VH
Lindbjerg
© PG Music Forums