PG Music Home
Hej

Ved du (Peder) om det kan lade sig gøre at se hvilket RealTracks Set en bestemt RealTracks hører til inde i stilvælgeren?
Jeg har talt med flere, som savner denne mulighed og jeg kan ikke se, at det kan lade sig gøre, men måske har du en idé?
I stilvælgerens højre margin står der fx. under "New Realtracks" nogle Realtracks, som har deres RealTracks Set nummer nævnt.
Der kunne stå RT210 [Motown Utempo]
Men ingen af de andre har et RT-nummer "vedhæftet".

PS. Min nye BiaB 2015 starter på kun 4-5 sek., hvor min 2014 godt kunne tage 20-30 sek.
Har andre oplevet det?
Måske skyldes det, at jeg har slettet den gamle, og er startet helt forfra med installationen....
Hej Heine
Det er sådan at et RealTrack kan indgå i flere forskellige Styles (stilarter). Jeg regner med at du mener Style, når du skriver RealTrack set. Et "set" er en samling styles, fx er RT208 [Fifties Rock'n Roll] et set bestående af tre styles. I ruden til højre kan man så se, hvilket nummer de enkelte RealTracks har. De har alle samme trommer og samme bas, men forskellige guitarer. Styles (stilarter) er jo blot en sammensætning af instrumenter, som passer sammen. Man kan jo let selv lave sine Styles.

Venlig hilsen
Lindbjerg

Attached picture stil.jpg
Jeg har også bemærket at BIAB starter meget hurtigere op.
Lindbjerg
© PG Music Forums