PG Music Home
Posted By: lindbjerg **Indigo2 har BIAB klar omkring jul** - 12/19/18 12:52 PM
Jeg tillader mig at bringe et udsnit af Indigo2's nyhedsbrev. Indigo2 er den danske importør og har service i top samt konkurrencedygtige priser.
Vh Lindbjerg

Så kom Band-in-a-Box 2019 til Windows
Pakkerne kommer på lager lige omkring Jul, men vi kan levere v.2019 til Windows som download nu. Se alle pakker og priser her: www.indigo2.dk/biab/priser.htm
Band-in-a-Box er nu i 64-bit, og programmet følger også med som et VST-plugin.
Vi kan levere version 2019 til Windows og 2018 til Mac som download nu.

Pakker kommer på lager mellem Jul og Nytår.
Vi har 2018-pakker på lager, som er mindst lige så gode som de 2019-pakker, der kommer om et par uger. Her får du nemlig både en gratis 2018- og en 2019-bonuspakke med (samt gratis opdatering til 2019 (kun Windows)).
Vi anbefaler UltraPAK leveret på en usb-harddisk, da man får mest for pengene her.
Du får Band-in-a-Box med alt, hvad der er lavet til programmet gennem tiderne
Pro- og MegaPAK et også gode køb, da der er mange flere RealTracks med i dag end tidligere. Derfor er Pro-pakken et super-tilbud til dem, der vil prøve Band-in-a-Box.

Band-in-a-Box 2018 med gratis opgradering til 2019 (Windows)

Tilbudspriser inkl. moms
Pro (USB stick) 999 kr. før 1.099 kr.
MegaPak USB stick 1999kr. 2.199 kr.
UltraPak USB-harddisk 3.699 kr. før 3699kr.

Priserne gælder også for Macintosh, men det er stadig kun version 2018.
Vi forventer en 2018 til Mac i maj måned. Mac-pakker opdateres ikke gratis til 2019.
Overstreget pris var gældende før december. Tilbudspriser gælder til og med 24.12.17.

Tak Peder!
Jeg har faktisk langt bedre priser end dem, man ser på hjemmesiden (ca. 25% rabat), men de er kun sendt til dem, der får mine nyhedsmail. Dem kan man tilmelde sig på siden eller ved at sende mig en mail på hs@indigo2.dk
© PG Music Forums