PG Music Home
Posted By: plumum bib mac audiophile waar te koop - 07/17/10 10:25 AM
Geachte,

Graag zou ik upgraden naar de mac audiophile collectie. Ik vind het prettiger om die gewoon in nederland te kopen.
Kunt u mij een vakkundige wederverkoper aanraden .

Met vriendelijke groet,

Ruud van der Pluijm
Posted By: Mike sings Re: bib mac audiophile waar te koop - 07/21/10 11:18 AM
Hallo Ruud,

Op de locaties in Nederland waar men (nog) BiaB verkoopt, heeft men vaak enkel de Pro-versie (lees minst uitgebreide versie). De audiophile versie voor de Mac zal ook door de winkel gewoon besteld moeten worden.

Ik heb nu een aantal malen besteld via de PGMusic site en dit is ten allen tijden goed en vlot verlopen. Snelle en correcte levering van het bestelde en bovendien: Zodra je online hebt besteld geeft PGMusic je de mogelijkheid om je bestelde software alvast te downloaden. Dit is een gratis service die je erbij krijgt. Hoeft men niet te wachten tot de UPS-koerier voor de deur staat.

Het enige wat ik heb moeten doen om online te kunnen bestellen was een (gratis) PayPal account aan te maken. Dit omdat ik geen creditcard heb en er ook geen wil.

Kortgezegd: Via deze site kan men vertrouwd bestellen en kopen. Bovendien en bovenal is de aftersales meer dan uitstekend. DIt zou tot voorbeeld moeten dienen voor andere leveranciers, zowel online als fysieke winkels.

Mike
(Nee, ik ben geen werknemer of belanghebbende. Gewoon een tevreden klant )
© PG Music Forums