PG Music Home
Posted By: WimvanLien Band in a Box 2010 - 04/01/15 08:13 PM
Ik heb Windows 7.

Ik heb vanaf een oudere computer, op de manier zoals het hoort, BiaB geïnstalleerd op mijn huidige PC. Alles werkte in het begin. Ik heb een nogal lastig nummer ingebracht waar ik geruime tijd mee bezig was. Toen ik het wilde opslaan begon de ellende. Twee kreten heb ik nthouden: "Localhost Toolbar 00422ADA" en "Het medium is tegen schrijven beveiligd."
Ik moest met Alt Delete het programma beëindigen en ben dus daarom mijn vele werk kwijt. Ik kon het ook niet eerder opslaan.
Hoe kan ik dat oplossen en als ik een nieuwere versie wil hebben moet ik dat dan doen via opbouw van de versies of kan ik direct de nieuwste versie aanschaffen (lijkt me wel logisch). Toch zit ik met de vraag of ik het dan nog wel allemaal begrijp! Ik vind 2010 al zo moeilijk, laat staan de opvolgers! Bedankt voor het luisterend oor. PomPom
Posted By: Peter Eigenraam Re: Band in a Box 2010 - 04/03/15 02:38 PM
Probeer eens of een update helpt tegen crashes:
http://www.pgmusic.com/support_windowsupdates.htm

Als je een nieuwe versie besteld als "upgrade vanaf oudere versie", dan krijg je een complete nieuwe versie. Alleen werkt die alleen als je al een oudere versie op C:\BB hebt staan. Uiteindelijk wordt de nieuwe versie over de oude heen geïnstalleerd.

Versie 2010 moeilijk? Misschien wel, en er zijn nog veel meer functies bij gekomen. Maar de knoppen en vensters zijn wel helemaal opnieuw gerangschikt.
© PG Music Forums