Nyhed fra PG Music Inc. – Pitch Invasion App til iPhone, iPod Touch og iPad!

Pitch Invasion kan nu fås i iTunes App Store! Spillet er kendt af de fleste som en del af Band-in-a-Box til Windows. For de som ikke kender spillet kan jeg oplyse at det er et hørelærespil. Spillet er GRATIS i et begrænset tidsrum, så hent det nu!

Spillet er et gammeldags arkadespil hvor "aliens" angriber din hjemplanet, og vil forsøge at ødelægge din kostbare instrumentsamling. Det er din opgave at skyde dem ned ved at genkende den tone de spiller og finde den selv før de når jorden. Hvis de når jorden, bliver et af dine kostbare instrumenter ødelagt. Når alle instrumenter er ødelagt er spillet forbi! Efterhånden som du skyder flere og flere aliens ned, bevæger du dig til sværere og hurtigere niveauer. Et rigtigt sjovt spil, som træner gehøret. Hent det mens det er gratis.

VH
Lindbjerg


Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion