You need to be logged in to post
Options
Index
#651886 - 04/16/21 03:58 PM [Foro para el usuario de Band-in-a-Box en Español] Band-in-a-Box 2021 en Español - ¡Disponible ya!
Registered: 09/09/09
Loc: Venezuela
CarlosEArellano Offline
Productor Musical

BAND-IN-A-BOX 2021 en ESPAÑOL

En PG Music tenemos el placer de anunciar la disponibilidad de Band-in-a-Box 2021 en Español. Despues de arduo trabajo hemos agregado, entre otras cosas, 80 funciones nuevas y una gran colección de nuevas incorporaciones y contenido que incluyen 202 RealTracks, nuevos RealStyles, MIDI SuperTracks, Estudios Instrumentales, Interpretaciones de Artistas, RealDrums 'Single' adicionales, transcripciones de RealDrums, MultiStyles PAK 1, Xtra Styles PAK 10 ¡y mucho mas!

Visita nuestra pagina en Español para obtener detallada información de Band-in-a-Box 2021 en Español. https://www.bandinabox.com/bb.php?os=win&lang=es

Los siguientes enlaces son para nuestros clientes y ususarios de Band-in-a-Box 2021 for Windows que ya adquirieron la versión en inglés y quieren cambiar a español.

Band-in-a-Box: https://nn.pgmusic.com/pgfiles/languagesupport/espanol2021.exe

RealBand: https://nn.pgmusic.com/pgfiles/languagesupport/espanol2021RB.exe

Carlos E. Arellano
PG Music

#699586 - 01/19/22 09:28 PM [Foro para el usuario de Band-in-a-Box en Español] Re: Band-in-a-Box 2021 en Español - ¡Disponible ya! [Re: CarlosEArellano]
Registered: 01/19/22
Loc: México
suarom Offline
Newbie

Hola saludos soy nuevo usuario y por obvias razones tengo muchas dudas, la primera es:
recién hace unos días compre BIAB VERSION 2022 pero al instalarlo viene en ingles
este mismo parche me sirve para mi versión?...gracias de antemano por su posible ayuda y seguiré preguntando conforme salgan mas dudas que estoy seguro saldrán saludos y buen inicio de año a todos.

#699675 - 01/20/22 11:30 AM [Foro para el usuario de Band-in-a-Box en Español] Re: Band-in-a-Box 2021 en Español - ¡Disponible ya! [Re: suarom]
CarlosEArellano Offline
Productor Musical

Hola Suarom, bienvenido al foro,

Antes que nada gracias y enhorabuena por adquirir Band-in-a-Box 2022, esperamos tengas una larga y grata experiencia como usuario.

En cuanto a tu pregunta. Band-in-a-Box viene originalmente en idioma Inglés al momento del lanzamiento de cada versión.
Las actualizaciones a otros lenguajes como el Español son anunciadas dentro de un período no mayor a 3 o 4 meses a lo sumo, generalmente entre Marzo y Mayo de cada año.

Cada actualización está diseñada y prevista exclusivamente para una versión específica, por lo que no se recomienda usar parches anteriores, ya que podrían causar omisiones, errores y conflictos si se aplican a una versión diferente a la que está destinada.

Estamos a tu orden para cualquier otra duda o pregunta.

Carlos E. Arellano
PG Music,
RealTrack Artist

#702707 - 02/03/22 08:11 PM [Foro para el usuario de Band-in-a-Box en Español] Re: Band-in-a-Box 2021 en Español - ¡Disponible ya! [Re: CarlosEArellano]
suarom Offline
Newbie

Hola buenas noches Carlos E. Arellano, tengo otra pregunta...con este programa al conectar mi teclado vía midi o un controlador midi, podría tocar los acordes y que el programa obedezca a los cambios de acordes, es decir como un teclado de los llamados arranger...como psr de yamaha o pa-500 de korg etc...lo que yo pretendería es poner un estilo de canción y ya después yo elaborar mi propia secuencia de acordes desde el teclado mientras escucho el estilo en autoacompañamiento: gracias por tu posible ayuda y saludos.

#703249 - 02/06/22 06:56 PM [Foro para el usuario de Band-in-a-Box en Español] Re: Band-in-a-Box 2021 en Español - ¡Disponible ya! [Re: CarlosEArellano]
suarom Offline
Newbie

tambien quisiera saber si esta licencia que adquiri, y que instale en win 64 bits...podria utilizarla en otra pc win 32 bits, ya que en la de 64 bits quiero liberar mejor espeacio pues tengo instalado un daw y BIAB es bastante pesado...gracias

PG Music News
Fun with Band-in-a-Box® - A Reunion Event: "Life Is Hard"

Getting together and playing music and writing songs is a wonderful way to spend some free time!

Recently, a few of our Forum members did just that... and they made a video to prove it!

Check out what Charlie Fogle, Eddie, Herb, Pat Marr, David Snyder got up to - and how they did it: Fun with Band-in-a-Box® - A Reunion Event: "Life Is Hard"

...hopefully it inspires you to keep the fun in making music!

How to: Replace a RealTrack with a MIDI Track in Band-in-a-Box®

Starting with a RealStyle in Band-in-a-Box®, and want to make one of your tracks a MIDI track? See how this is done using the MIDI Track Picker dialog with our video How to Replace a RealTrack with a MIDI Track in Band-in-a-Box®.

Want to see a quick video tutorial that's not on our Tips & Tricks list? You can post your request to our I want a video that shows me how to .... forum.

Band-in-a-Box® Tuba RealTracks

Today (May 6) is International Tuba Day!

Celebrate your love for the Tuba today - add one of our Tuba RealTracks (available in Sets 143, 162, and 248) played by either Brad Muirhead or Philip Santner.

Already have a Band-in-a-Box® song with a Tuba? Share it here!

How to: Search for RealTracks in Band-in-a-Box®

Looking for a specific RealTrack for your song? See how easy it is to search by keyword or file name when you watch our latest video, How to Search for RealTracks in Band-in-a-Box®.

Want to see a quick video tutorial that's not on our Tips & Tricks list? You can post your request to our I want a video that shows me how to .... forum.

Update Your Band-in-a-Box® 2022 for Windows Today!

Using Band-in-a-Box 2022 for Windows? Great news! We've released a free update that enhances many of the MIDI features and Drum Stems tracks, updates the program manual and documentation, and resolves a few user reported issues.

This free update includes additional enhancements to the DAW Plugin, and updates it to version 4.5.33.

Make sure you download this free update today!

Learn more...

How to: Capturing and Adding a Screenshot to the PG Music Forums

The PG Music Forums is packed with an incredibly active community, always happy to discuss and share Band-in-a-Box tips, help with any questions other users have, and of course share their songs!

Want to know how to add a screenshot to your forum post? Follow the steps in our helpful video tutorial.

Band-in-a-Box® Utility Tracks User Tip

#TipTuesday

Utility Tracks were added to Band-in-a-Box® with version 2021. With this feature, there are now 16 editable Utility tracks in Band-in-a-Box®, which can be used for audio and/or MIDI! Generate RealTracks, RealDrums, MIDI tracks, and you can even record or import existing Audio or MIDI files to these tracks!

See how forum user justanoldmuso utilizes this feature to streamline their workflow with their recent post, Side benefit of biab added utility tracks.

Forum Stats
36036 Members
64 Forums
74386 Topics
652721 Posts

Max Online: 2537 @ 01/19/20 07:09 AM
Newest Members
revnev, ColleenLindsey, robertjohn5814, crm88, AgataJohnson

36036 Registered Users
Top Posters (30 Days)
AudioTrack 135
MarioD 126