You need to be logged in to post on the forum
Topic Options
Index
#58231 - 01/30/10 01:12 PM tutorial en youtube?
andriusrock Offline
Newbie

Registered: 01/30/10
No alguien podria Explicar como va el Banda en una Caja (Band in a Box) en castellano en youtube no hay ningún tutorial en castellano, haber si alguno se anima (yo tengo el del 2007 y ni idea de como va)
un saludo

Edited by CarlosEArellano (02/01/10 11:41 PM)

#58232 - 02/01/10 10:05 AM Re: tutorial en youtube? [Re: andriusrock]
CarlosEArellano Offline

Productor Musical

Registered: 09/09/09
Loc: Venezuela
Hola Andriusrock, acabo de contestar tu otra pregunta en el tópico del idioma. Acerca de YouTube vengo manejando esa idea y la estoy discutiendo actualmente con mi equipo de trabajo en PGMusic, definitivamente sería un gran apoyo a toda la comunidad de usuarios del BIAB de habla hispana!..Gracias!! vamos a ver como se desarrolla la idea.

Un abrazo y éxitos!

Carlos

#58233 - 02/01/10 01:42 PM tutorial en youtube? [Re: CarlosEArellano]
andriusrock Offline
Newbie

Registered: 01/30/10
o.k corrigeme porfavor, pero sigo sin saber como va, tengo que empezar por lo basico, como es mi caso por dudas muy elementales que toda person nueva en le progran tendria,por ejm como empizo a funcionar con el program?
y donde descargo melodias nuevas y esas cosas por ejem.ah si quiero acompañarme en bateria por que no suenan mi bateria dea compañamientos?

#58234 - 02/01/10 11:49 PM Re: tutorial en youtube? [Re: andriusrock]
CarlosEArellano Offline

Productor Musical

Registered: 09/09/09
Loc: Venezuela
Hola, bienvenido de nuevo andriusrock, cuando escribes "si quiero acompañarme en bateria por que no suenan mi bateria dea compañamientos" te refieres a la bateria de Band in a Box? trata por favor de exponer tu pregunta con mas claridad y detalle para igualmente darte una respuesta mas concisa y precisa. En todo caso como ya te mencioné en una de tus preguntas similares que hiciste en otro tópico voy a tratar de crear un tutorial con lo mas básico acerca de BIAB y su configuracion/funcionamiento desde cero. Sin embargo por favor lee la respuesta que te envié aqui http://www.pgmusic.com/ubbthreads/showfl...ge=0#Post256099 acerca de la actualización de tu versión.

Saludos

Carlos

Shout Box (Live chat with other users)

PG Music News
RealTracks Artist Ron Carter - Performs December 4th!

Ron Carter & His Trio are performing as part of the Jazz Giants Series in Palo Alto, CA on December 4th!

Click here for more information about this event.

Video Support Pages - Band-in-a-Box Tips & Tricks and More!

Whether you're looking for a video demonstration of Band-in-a-Box or Tips & Tricks for all those features, there's a video for you!
Visit our Video Support Page to see all the videos we have to offer!

These are also available on our YouTube Channel.

Stay in Touch With Us on Facebook and Twitter!

Follow us on Facebook & Twitter and you'll be the first to know about specials, new releases, contests and other exciting PG Music Inc. announcements!

Video - How to Search for and Replace Chords in Band-in-a-Box

If you're looking for some tips on how to quickly replace specific chords or chord types with other chords in Band-in-a-Box, make sure you watch this video: http://youtu.be/XR1YTaKU8QA

Share Your Songs on Our User Showcase Forum!

Have you created a song using Band-in-a-Box, RealBand or PowerTracks Pro Audio? Share it on our User Showcase Forum - that way all of our Forum Users can enjoy your song!

Band-in-a-Box 2014 for Windows - 13 Languages Available!

Band-in-a-Box 2014 for Windows is available in thirteen different languages!

Select the following page for a complete list of the translations available: http://www.bandinabox.com

Do you have the English version and would prefer a different language? Contact us with your request!

RealTracks Artist Artist Gary Smulyan December Performances

Gary Smulyan has some upcoming performances for December!
Dec 1: New Brunswick, NJ
Dec 2: Northampton, MA
Dec 5: Concert with Phill Woods at Syracuse University
Dec 6: Auburn, NY

Visit http://garysmulyan.com and click on tour for more information.

Forum Stats
22257 Members
38 Forums
30889 Topics
245988 Posts

Max Online: 1063 @ 07/10/13 12:12 PM
Newest Members
testrharv, trombonestone, Cochlain, georgewa, Daniel1980

22257 Registered Users
Top Posters (30 Days)
Pat Marr 152
seeker 122