You need to be logged in to post on the forum
Topic Options
Index
#80747 - 07/26/10 03:51 PM Reconocimiento
Lombardo Fares Offline
Newbie

Registered: 07/19/10
Loc: Venezuela
Lamentablemente no habia podido hacerlo antes,el dar a conocer a los participantes de este foro la magnifica atencion recibida en cuanto a las dudas que tenia sobre el programa Band in a Box. Debo hacer conocimiento publico de la pronta repuesta y orientación recibida del Sr Carlos Arellano el cual de forma diligente y sorprendentemente educada que me oriento y soluciono partes de mis dudas y necesidades (cambiar al idioma Español y otros temas) con respecto al programa en mención.
En verdad lo sorprendente para mi es la calida y pronta recepción recibida a la cual lamentablemente ya no estamos acostumbrados a obtener y mucho menos por via de forums, por lo menos asi es mi páis.
Doy animo a los participantes de este forum el de hacer llegar asus amigos y relacionados en este mundo musical que disfrutamos, a invitarlos a ser miembros de este forum y asi recibir orientaciones y obtener los conocimientos en cuanto a la elaboracion de piezas musicales propias,hecho el cual causa grandes satisfacciones personales a quien las crea, asi tengan los errores que tengan, porque en la medida que se comprenda el programa (Band in a Box) estoy seguro que se obtienen execelentes resultados, comparados estos con los de los profesionales en la materia.
Nuevamente gracias señor Carlos Arellano por su atención y queda de usted un amigo
Atte, Lombardo Rodriguez

#80748 - 08/01/10 02:44 PM Re: Reconocimiento [Re: Lombardo Fares]
CarlosEArellano Offline

Productor Musical

Registered: 09/09/09
Loc: Venezuela
Gracias por tus palabras Lombardo, también es muy notoria tu positiva y amable actitud, ya que de esa forma nos animas a seguir adelante realizando nuestro trabajo lo mejor posible. Particularmente disfruto muchísimo de mi trabajo, yo uso Band in a Box y otros grandes programas de PGMusic desde hace muchos años como un recurso tremendo para la composición, la práctica instrumental y como invalorable soporte en mis labores de enseñanza musical. PGMusic es una empresa que me ha brindado no solo un contrato de trabajo, sino también enormes dosis de camaradería, respeto y soporte únicos, lo cual trato de retribuir con el mayor de los entusiasmos. Entiendo también perfectamente tu comentario sobre la falta de atención y prontitud que aqueja a muchas compañías en sus tareas de soporte al cliente y al usuario en general, ya que lamentablemente es algo que suele suceder hoy día, no solo en un país u otro, sino en cualquier parte del mundo. Solo espero que esa diferencia que tu captas sea también reconocida y apreciada por todos nuestros amigos y usuarios.

Gracias de nuevo Lombardo y recuerda que esta es tu casa, siempre bienvenido.

Saludos cordiales,

Carlos Eduardo Arellano
PGMusic

Shout Box (Live chat with other users)

PG Music News
Band-in-a-Box 2015 Mac Build 104 Patch

There is a build 104 update patch available for Mac Band-in-a-Box 2015. Improvements include the addition of an Audio Settings dialog, updated PDF manuals, and a fix for bar settings volume changes.
Download the update here

Free Band-in-a-Box Workshop with John Kuzmich on August 12th!

John Kuzmich is offering a FREE Workshop highlighting Band-in-a-Box on August 12th!

Workshop information:
Date: August 12
Time: 8 a.m. to 4 p.m.

John Kuzmich is a certified music technology authorized instructor for TI:ME (Technology Institute for Music Educators) and an enthusiastic user and promotor of Band-in-a-Box, which he describes as "the nearest software product to artificial intelligence in creating customizing play-along recordings."

For more information about John and this seminar, head to
http://www.kuzmich.com/clinics2/workshops.htm

Video: Band-in-a-Box for Mac - Import Audio File

With Band-in-a-Box 2015 for Mac, you can now Import Audio Files! We want you to see how easy it is, so
click here to watch a short tutorial video on our YouTube Channel.

This video can also be found on our Video Tutorials page.

To learn all about the new features in Band-in-a-Box 2015 for Mac, visit http://www.pgmusic.com/bbmac.new.htm

Video: Band-in-a-Box for Mac - The Big Piano Window

One of the new features in Band-in-a-Box 2015 for Mac is the Big Piano Window. Watch the YouTube Video to see it in action!

The Big Piano Window displays notes on a resizable keyboard while the song is playing with Band-in-a-Box.

To learn more about all the new features included in Band-in-a-Box 2015 for Mac, visit http://www.pgmusic.com/bbmac.new.htm.

Roland SD-50 Bundle Purchase Options!

Bundle your PowerTracks Pro Audio and Band-in-a-Box Windows or Mac purchase with the Roland SD-50 Mobile Studio Canvas and save!

The Roland Mobile Studio Canvas makes a perfect sound module and audio interface for wide variety of software on Mac or PC including PowerTracks Pro Audio, Ableton Live, Cubase, FL Studio, Garage Band, Logic, Nuendo and more.

Learn more about the Roland SD-50 and review the Bundles available:
Roland SD-50 Bundles for Windows
Roland SD-50 Bundles for Mac

SAVE on Mac Upgrade Packages Until July 31st!

There's still time to purchase the new Band-in-a-Box 2015 for Mac and SAVE on most upgrade packages and receive a Free Bonus PAK of Add-ons that includes 5 MIDI SuperTracks, 5 Artist Performances and 5 Instrumental Studies. Or upgrade to the 20-PAK or 49-PAK to receive even more NEW Add-ons with up to 49 UNRELEASED Bonus RealTracks (that’s in addition to the 101 New RealTracks for Band-in-a-Box 2015)!
Don't wait ‐ our special ends on July 31st!

Click here to learn more about the different Upgrade packages.
Learn more about Bonus PAKs here.

RealTracks Artist Tim Kliphius - Cambridge Performance!

Tim Kliphius will be playing at the Cambridge Summer Music Festival on July 31st!

Learn more about the event here.

Forum Stats
23376 Members
37 Forums
34775 Topics
277606 Posts

Max Online: 1591 @ 03/15/15 04:12 PM
Newest Members
abcdef654738, Bill Groves, Jrgerdes, grifal.ru, Oxguitar

23376 Registered Users
Top Posters (30 Days)
Planobilly 141