Hej KarinE

Jeg beklager det forsinkede svar. Men her kan du se, hvad du skal gøre.
Allerførst skal du downloade den nyeste version af Band-in-a-Box server. Du finder den her:
http://www.pgmusic.com/support.iphone.htm#updates

Installer opdateringen.
I Band-in-a-Box går du til Vindue-BB2Go. Nu åbnes det vindue som du kan se i det vedhæftede billede.
Tilslut serveren. Den vises som en lille node nederst på skærmen. Her kan du også finde din IP adresse.

Nu kan du:
Begynde en ny fil:
Tryk på File (i BB iPad)-New. Tryk på tastature i højre hjørne, som åbner et "akkordtastatur". Indtast akkorder.
Vælg antal takter, tempo og antal kor. Vælg stilart. Nu er playknappen rød. Tryk på den og indtast IP adressen, Nu genereres din sang og evt. bliver din stilliste opdateret.

Du kan også:
Hurtigt overføre dit eksisterende bibliotek med sange fra BB Desktop til BB iPhone med akkordark og audio (M4A). Du kan se akkordark og afspille sange på din iPhone når som helst, hvor som helst uden igen at tilslutte til BB Desktop.

Du skal placere de sange, du vil have på din iPad i mappen C:/bb/BB2Go. Generer nu mp4 fil(er) af de sange du vil have overført til iPad. Se igen vedhæftede billede. Tryk File (på iPad) og derefter Server, herefter “Get Song(s).” Du får nu præsenteret en liste med sange som er tilgængelige i BB Desktop programmet (dvs. sange som findes i mappen BB2Go i BB mappen).
Vælg en sang og tryk DOWNLOAD. Nu downloades sangen. Tryk PLAY for at generer og høre den.
Prøv evt at se videoer. Find dem her: http://www.pgmusic.com/support.iphone.htm#videos

Håber du får det til at køre, - ellers skriv igen.

Venlig hilsen
Lindbjerg


Attached Files (Click to download or enlarge) (Only available when you are logged in)
iPad.jpg (112.76 KB, 25 downloads)
Last edited by lindbjerg; 04/24/14 07:43 AM.

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion