Jeg Citerer fra BIAB 2014 manualen (endnu ikke udkommet):

"Band-in-a-Box på ekstern harddisk

Harddisk opsætning
Du kan køre Band-in-a-Box og RealBand direkte fra harddisken ved at bruge programgenvejene i PG Music mappen. Før du bruger programmerne, bør du dobbeltklikke på UltraPAK Setup.exe. Dette vil installere filer, som skal installeres/registreres på din computer. Du behøver kun at gøre det en gang.
Du kan også kopiere hele PG Music mappen til en anden harddisk og køre Band-in-a-Box derfra. Dette er nyttigt, hvis du ikke vil køre programmet direkte fra PGMusic’s harddisk, eller hvis du vil sikkerhedskopiere.

Installering fra det eksterne drev
Du finder også Band-in-a-Box installationsfilerne i “Installers” mappen. De fleste vil imidlertid ikke bruge denne fil. Vi har medtaget den for det tilfældes skyld, at du vil installere Band-in-a-Box på computerens harddisk på den “traditionelle” måde. Metoden kan også bruges, hvis du opgraderer en allerede installeret tidligere version af Band-in-a-Box. Vi har ikke medtaget de store installationsfiler til RealTracks og RealDrums. Disse filer befinder sig alle i bb mappen, og kan om nødvendigt kopieres manuelt."

Der er altså ingen grund til at installere til den interne harddisk.
Venlig hilsen
Lindbjerg


Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion