Hej Jesper
Jeg har aldrig hørt om problemet, men der er nogle bas RT, som ikke er spillet alt for "tight". Det vil være fint, hvis du poster billeder. (Se "opskriften i ny post ang. billedindsætning mm i poster). Kan det tænkes, at du har lavet et trommespor, som er helt lige og basstemmen fra BIAB har en anelse swing? Det burde ikke være nødvendig at kvantisere, men kan somme tider være en god ide. Jeg arbejder ikke med Pro Tools, men med Cubase 7.5. Her kan man vælge kvantiseringen fra en fil og påføre den en anden fil. Det fungerer ofte godt.

Angående bufferstørrelse. Jeg kan se at din maskine er et rent monster, så det er ikke kraft du mangler. Når du bruger Digi002 sammen med ProTools bruges specielle drivere. Jeg tror du skal spørge PgMusic's teknik afdeling, hvorvidt du skal bruge andre drivere og evt. hvilke.

Venlig hilsen
Lindbjerg


Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion