Hej Lindbjerg,

Mange tak for svaret!

Vedr. buffersize, så er jeg ved at bytte mit digi002r interface ud med en rme adat konverter jeg alligevel har til at ligge, og i den forbindelse har jeg bestilt et adat til usb interface ved noget der hedder minidsp.com i Hong Kong, ja du hørte rigtigt... Jeg er også lidt spændt på hvornår det dukker op.

Er der så stadig problemer, så vil jeg prøve at kontakte Pg's teknik afd.

Mht bas, så vil jeg prøve at undersøge om der skulle være noget swing over den, men jeg tror det ikke umiddelbart, da det ikke bare er i en stilart det er galt.

Det undrer mig også lidt, at det første anslag i filen starter omkring 50ms efter første taktslag, når jeg tager filen direkte fra disken, altså udenom BiaB. Men det er de selvfølgelig ikke beregnet til, og måske er det derfor.

Er det muligt at lægge lydeksempler med her i forummet? Kunne måske være meget praktisk ifm problemløsning.

Jeg har engang brugt Cubase, dengang det var version 5 cirka, og jeg må sige at plug-in håndteringen og audio redigering fungerede godt for mit vedkommende, faktisk en hel del bedre end Pro Tools syntes jeg. Pro Tools har så nogle andre fordele, som jeg prioriterede. Jeg tror desværre det er svært at finde en DAW der bare lige passer en. Kunne være smart hvis man selv kunne sammensætte efter behov...


Mvh Jesper,
jst1970


BiaB 2012.5 Audiophile.
Mac Mini 2ghz, core i7, 8gb ram, ssd disk.
ProTools 9
Digi002, rack
TC electronics Powercore Firewire x8 + alm.
Diverse outboard, samt plugins.