Er der nogen i dette forum der kan svare på hvorfor BiaB 14 Audio Phile Editon (Waw filer- 1TB Harddisk)ikke afspiller i alle spor. Det jeg har kunnet registrere er når der er indblandet MIDI spor i afspilningen det går galt. Mit BB er ligesom Windows 7 sat op til at benytte TC Electronics Konnekt 24 D. Er det fordi både Windows og lydkort er 64 bit, monstro ?
Jeg er godtnok ved at være træt af dette. Det har ikke været noget problem før, hvor jeg kørte BB 10 i alm. udgave (WMA) Lige nu kører jeg så vidt muligt direkte fra USB Harddisken. Men kan det tænkes jeg skal installere hele "skidtet" på min interne HD, hvor jeg har rigelig plads? Og skal jeg i så fald rydde alt det gamle"skidt" op på min interne HD (feks BB 10) og derpå installere hele AudioPhile HD'en på min interne HD.?
Jeg bruger også Cubase 8 (64 bit) og her er der ingen problemer overhovedet, hverken m MIDI eller Audio.
Vil være MEGET taknemmelig, hvis der er en behjertet sjæl der vil prøve at sende mig på "rette vej" - Så af hjertet TAK
Hilsen Ole