Hej Michulas

På mixeren kan man trykke på Pianoknappen. Når musikken spiller, kan man udfor de forskellige instrumenter se, hvad de spiller. Hvis man bruger sit keyboard kan man også se, hvad man spiller. Man skal blot huske at trykke på THRUE nederst i højre hjørne på mixeren for at se "SpilMed" sporet. Dette spor er normalt skjult. I Windows kan man desuden åbne et Big Piano vindue: Vindue - Piano vindue. Nu åbnes et stort piano, som kan vise et instrument ad gangen. Man kan indspille fra dette piano ved at afkrydse Send noder til nodesystemvindue. På Mac findes dette vindue ikke.

Jeg er ikke helt sikker på om dette besvarer dit spørgsmål. Måske vil du gerne vil se tonerne på pianoet, når du peger på en akkord i akkordskemaet. Dette kunne være en fin funktion, men den findes desværre ikke.

Håber dit spørgsmål blev besvaret. Ellers skriv igen.

Venlig hilsen
Lindbjerg

Last edited by lindbjerg; 02/12/15 12:05 AM.

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion