Angående computer: Band-in-a-Box kører ganske udmærket på Windows 8.1. - også 64 bit, så der er ingen grund til at vente. Dog tror jeg det er klogt at vente til du har fået din nye PC.

Dit keyboard kan stadig sagtens være tilsluttet dit Edirol USB MIDI interface. Iøvrigt er det ikke et din stik men et MIDI kabel, selvom det ser ligesådan ud. Jeg vil råde dig til at købe et nyt audiomodul, da Sound Blaser ikke rigtig egner sig til lydproduktion. Det er bedst at have et lydmodul med ASIO drivere og audiomoduler er iøvrigt blevet så billige at alle kan være med. Fx Steinberg UR 22 til under 1000 kr. er helt prof.
Hvad angår audio er det nok dit Sound Blaster.

Når du køber Band-in-a-Box 2015 er der rigtig meget nyt. Hvis du hurtigt vil ind i de nye funktioner, kan jeg, som du sikkert har set, tilbyde undervisning via Skype. Jeg tager 180 kr. i timen og den første time er gratis. Mange skal kun bruge få timer for at blive ført ajour.

Venlig hilsen
Lindbjerg


Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion