Hej Stefan
Det lyder mærkeligt! Du har jo en super computer, som kan trække en lastbil. Jeg kender ikke lydkortet, men det ser da ud til at være helt fint. Har du den nyeste driver til lydkortet? Latency kan du ikke indstille i Band-in-a-Box. - det skal indstilles i lydkortets indstillinger. Normalt er 128 samples, men med den maskine og Thunderbolt, kan du let stille den lavere. Ellers kan jeg simpelt hen ikke komme i tanke om noget. Hvis der er inkompatibilitet mellem lydkortet og BIAB ved teknisk afdeling i Canada måske noget, men det har jeg nu aldrig hørt om.

Undskyld at jeg svarer så sent, men når indlæg ikke bliver bragt i forum, ser jeg det ofte ikke. Jeg tillader mig at bringe dit indlæg i forummet. Måske har andre haft et lignende problem.

Venlig hilsen
Lindbjerg

Attached Files (Click to download or enlarge) (Only available when you are logged in)
preview.jpg (120.75 KB, 37 downloads)
Last edited by lindbjerg; 07/07/16 12:19 AM.

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion