Hej Lindberg
Det er lidt af en klemme jeg er kommet i...
ZOOM siger at deres lydkort ikke kan justeres i buffer. Det gør man i programmerne...
PG-Music siger at man ikke kan justere buffer i MAC versionen, som man kan i Windows versionen...
Apple henviser til software (BiaB) eller lydkort Hardware (ZOOM)...
Jeg sidder med et studie setup der - når det passer "systemet" laver kliklyde i mine optagelse/gengivelser...
Med andre ord: det er noget "pølse", men det er sandelig ikke første gang jeg er ladt i stikken af den "moderne teknik"....
Hvor var verden dog nemmere dengang spillemænd gik rundt i gårderne og folk kaste mønte ned til dem...

De bedste hilsner Stefan

PS. ZOOM siger at man ikke kan stille i lydkortet, men at det skal gøres i musi program softwaren (BiaB) - og nej det kan heller ikke gøres via ZOOM's software MixEfx...

PG Music teknisk afd. skrev:
Hello Stefan,
There aren't any settings in Band-in-a-Box to control the buffer size of your sound card, all those settings would be set up either in the driver software for your Zoom or in Mac OS. It looks like the Zoom comes with a MixEfx software that has some controls for the device, that would be the first place to check for buffer settings or other settings that could affect playback through your Zoom.
Thank you,
Kallum
PG Music Inc.

Last edited by lindbjerg; 08/18/16 11:20 PM.

The best Mucic comes directly from your Heart...