Hi John,

Je kunt de tracks vanuit BiaB renderen (heel gemakkelijk) en de losse tracks, importeren in Sonar. Je kunt de Realdrums en RealInstruments als wav saven en de MIDI-tracks als MIDI verder in Sonar bewerken, of je kunt ervoor kiezen de MIDI tracks door BiaB naar een wav-file te laten renderen.

Als je Sonar 7 al hebt, dan zou ik voor BiaB gaan ipv Realband. de versie van BiaB die in Realband ingebakken zit, is toch net iets minder uitgebreid dan BiaB zelf. Ook de ingebouwde sequenser is een afgeslapte versie van Powertracks.
Heb je nog niet een sequenser, dan is Powertracks een zeer voordelige ($49 meende ik) maar zeer uitgebreide sequenser. Ik heb zelf Realband, Biab 2008.5 (full package) en Powertracks van PG-music. Ik gebruik echter meestal BiaB en bewerk de tracks verder in Cubase SX. Wanneer ik de TC-Helicon harmoniser (software) wil gebruiken dan doe ik dat in Powertracks.

Op mijn site, bij de demo's, staat het nummer "All kinds of things". Dit nummer heb geschreven en geproduceert met alleen maar BiaB (toen nog 2007) en Powertracks, dus ook geen externe synths, galm, compressors etc.