Jeg arbejder mest med børnemusik. For tiden arbejder jeg med en CD & bog som er beregnet til specialskoler og andre skoler. Jeg har lavet en del demoer for folk. Indspillet en afslapnings CD for et firma som hedder Fysicon (fysicon.dk). Mixet livemusik for trad. jazz bandet Vestre Jazzværk (desværre ikke udgivet). Desuden bruger jeg studiet til undervisning i bl.a. Band-in-a-Box. Desværre har jeg ikke ret meget tid til indspilning, da jeg, ved siden af mit almindelige arbejde, også skal oversætte Band-in-a-Box samt passe forummet.

Angående Wavelab: Man kan, som du antyder, udføre stort set det samme i Cubase, som man kan i Wavelab. Hvis jeg ikke kunne få det til Edu pris, ville jeg nok heller ikke bruge det. Men det har nogle funktioner, som Cubase ikke har. Det kan fx finde fejl, man kan eksportere i alle mulige formater, samt en vigtig funktion. Man kan høre musikken før og efter plugins med samme lydstyrke. Dvs man lader sig ikke snyde af den ekstra lydstyrke som limiteringen giver. Desuden har den et godt brændeprogram.

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion