Hej
"Spørsmålet er: Kan jeg få internettadressen til Scherbeck – slik at jeg kan stille ham følgende spørsmål- eller kan du bistå ?"
Svaret er Nej! til første del af spørgsmålet. Man kan bruge forummet, hvor mange venlige mennesker vil besvare spørgsmål, men der udleveres ikke personlige oplysninger.

Til det andet spørgsmål må jeg indrømme, at jeg ikke er sikker på jeg helt forstår det. Og det skyldes ikke at det er på Norsk.

Prøv at gøre følgende: Vælg "Nodearkmodus", tryk på Print og tjek at de korrekte bokse er afkrydset, - fx under "Medtag" Akkorder, Noder, og nodelinjer.

Eller prøv at vælge menuen Funkt. og herunder "Tilbage til Normal". Programmet indstilles nu til fabriksindstillingerne. Som sidste udvej; geninstaller.

VH
Lindbjerg

Last edited by lindbjerg; 09/08/11 06:51 AM.

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion