Hej Ib
Jeg har aldrig hørt om problemet før, men jeg bliver nødt til at vide lidt mere. Problemet kan opstå mange steder.
Først: Hvilken version bruger du? Bruger du MIDI stilarter eller RealTRacks.
Hvis du bruger MIdi stilarter, og bruger Forte som synth, kan problemet ligge der, hvis licensen er udløbet (I så fald; geninstaller). Prøv også at deaktivere netværk og antivirus.

Hvis du bruger RealTracks skal du prøve at deaktivere "Hurtig regenerering af RealTracks".

Mere kan jeg ikke finde lige nu. Har du prøvet at indstille BIAB til fabriksindstillingerne? Det ville måske også hjælpe at have Windows 7. Skriv endeligt igen, hvis dit problem fortsætter og også hvis det bliver løst. Hvis ikke, kan du sende problemet videre til PgMusic og du kan skrive på dansk! (Ja, det er ikke service der mangler)

Venlig hilsen
Lindbjerg

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion