Hej Lindbjerg,

tusind tak for dit svar, det var rigtig dejligt, og noget jeg kan bruge. Puha, har brugt meget tid på at Google mig frem til svar på alle mine spørgsmål, men det gik ikke så helt så godt, men nu kan jeg jo ligefrem komme igang )

Ja, du har ret, jeg har flere spørgsmål:

Når du nu ikke ville lave audio filer i BAIB, men i en DAW, hvordan foregår det så? Åbner du den som midi fil i din DAW?
Eller optager du "live" eller direkte i den? Hvis ja, hvordan gør man det? Er det igennem dit audio modul?

Er audio modul det samme som audio interface? Med TC Twin, mener du da Impact Twin?

Jeg kan se, at en del er rendt ind i problemer med at installere sådan en, kan du give en beskrivelse af, hvordan den skal installeres på både Mac og PC (har begge dele, men vil køre BAIB på PC). Nogle leder efter et lydkort til den, men er det ikke i den? Andre har problemer med drivere. Kan den sluttes til med USB? Og kan man tilslutte en USB-.mikrofon til den?

Kender du noget til kvaliteten af disse apps til iPad:
audiostar, studiotracks, meteor? Kan jeg bruge dem som DAW?

I dine scenarier nævner du ikke noget DAW eller indspilningsprogram, hvorfor ikke?

Desværre skal jeg først til at opbygge et budget, så jeg ville først danne mig et overblik over, hvad jeg egentlig har brug for.
Men der kan lige blive til at starte med en opgradering af BAIB, så kan jeg få begyndt at lave mit repertoire )

Ser frem til at blive endnu klogere )

Mange hilsner fra

Lennie