Hej Mads

Der er forskel på Mac og Windows udgaverne. Bl.a findes Mac udgaven ikke med dansk tekst. Windows BIAB har lidt flere funktioner, dog ikke nogen man normalt vil savne. Bl.a. kan man ikke optage audio på Mac BIAB, men det er jo ikke et problem for Mac brugere, som jo har Garage Band ganske gratis. Jeg ved ikke om du har prøver det, men man kan trække BIAB instrumenterne (drag'n drop) direkte ind i Garage Band, og hvis det er MIDI filer bruge de vellydende virtuelle instrumenter.

Hurt. visn. v/dobb. klik og dobbeltklik på en stilart." Afkryds "Preview on Double Click" Se medfølgende illustration.

Du har fuldstændig ret! Band-in-a-Box kan rigtig meget og jeg er sikker på, at du ikke kan undvære programmet, når du først har fået lært det vigtigste. Indlæringskurven er ret stejl, men et par timers undervisning kan gøre underværker. Se her Lindbjerg Musikproduktion

Du behøver ikke takke for svar. Alle er velkomne til at skrive og spørge så meget de lyster.

Venlig hilsen
Lindbjerg

Attached Files (Click to download or enlarge) (Only available when you are logged in)
2013-09-17_16-59-44.png (347.88 KB, 17 downloads)
Last edited by lindbjerg; 09/17/13 08:08 AM.

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion