Jeg synes det lyder mærkeligt at du ikke kan få det til at lyde lige så godt som demoerne, - du har jo grejet!. Har du prøvet at lege lidt med mixeren. Det er vigtigt at få panoreret lydene rigtigt. (husk at bassen altid er i midten). Prøv også med mere eller mindre rumklang.

Angående banker. En synthesizer ordner lydene i banker. Dvs at alle GM lydene er i en bank. Som regel er der variationer af lydene i "højere banker". I BIAB 2014 finder du lydene i de højere banker ved at gå til højreklikke på et instrument: Nu åbner en menu, hvor der er et menupunkt, hvor du kan vælge lyde fra højere banker. Select MIDI path- Select higher bank patch (from .pat file) Når du trykker på den åbnes BB mappen og du scroller ned til du finder Sonic Cell. klik på .pat filen og følgende vindue åbner sig (se billede)Billedet viser de variationer der er af et akustisk flygel på dit MIDI modul. Håber du kan bruge svaret. Ellers må du skrive igen.
Hilsen
Lindbjerg

Attached Files (Click to download or enlarge) (Only available when you are logged in)
banker.jpg (65.26 KB, 25 downloads)
Last edited by lindbjerg; 01/21/14 09:15 AM.

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion