Der er ingen der ved, hvad der sker bag de nedrullede gardiner i PgMusic. Men man kan i det engelssprogede forum se, at der er masser af indlæg som sukker efter 64 bit. En søgning på 64 bit gav over 200 hirts. Her er en af de mest aktuelle:
http://www.pgmusic.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=244432#Post244432
Så jeg tror de har hørt budskabet! På et eller andet tidspunkt bliver de nødt til at modernisere deres programmering og mon ikke 64 bit kommer?

Jeg har flere store samplebiblioteker på min Mac (8Gb ram) som jeg kører 32 bit af hensyn til mit TC Powercore, og jeg har ofte mange samplere åben: Toontrack Speriore, flere Halion 5 og måske Steinberg piano. Dette er i Cubase. Det kører fint, da samplerne selv "sparer på Rammen". Jeg kan ikke rigtig se i hvilke forbindelser man har brug for at køre masser af VST instrumenter i BIAB. Hvis jeg vil have god lyd på et arrangement, skal det alligevel over i en DAW, - i mit tilfælde Cubase. Du kan garanteret sagtens køre dit piano i 32 bit modus, og selvfølgelig er der forskel på en billig softsynth og en stor sampler.

Venlig hilsen
Lindbjerg

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion