Hej Kjeld
Du har ret! Jeg downloadede manualen og kunne se, at den store knap er den generelle volume, men lige ved siden af (til venstre) findes knappen som regulere dit monitorsignal. Hvis du skruer knappen helt til venstre, hører du kun din guitar/stemme og hvis du skruer helt til højre hører du kun baggrundsmusikken. En indstilling omkring "klokken 12" plejer at være passende.

Alle Band-in-a-Box pakker indholder det samme grundprogram. De større pakker indeholder flere RealTracks og RealDrums mm. Amplitube er et selvstændigt program, som du skal installere for sig selv. Jeg er ca. 600 km fra min computer og BIAB så jeg er ikke i stand til at give helt præcise anvisninger på, hvordan du skal installere og konfigurere.

Venlig hilsen
Lindbjerg

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion