Hej Musikaage
Du har den pakke med alle RealTracks, RealDrums Styles. Det er faktisk ingen fejl at pianoet kun spiller i B-sektionen (grøn). Pianosporet er et såkaldt Super Midi spor. Dvs en ny type MIDI spor, som er meget bedre end "de gamle". Så vidt jeg ved, er de lavet på samme måde som RealTracks, - blot med MIDI, som har mange fordele fremfor ren audio. Man kan manipulere dem som man vil og ændre toner og rytme. Sammen med HiQ lyde er det et rigtig godt supplement til RealTracks. Nogle af RealTracks og også dette SuperMidiTrack spiller kun i en af sektionerne. Her er beskrivelsen fra Windows udgaven, som er oversat til dansk: Elguitar, med MIDI spor. Shuffle blues. Otis Span-type Honkytonk piano fill i b.

En del bas RealTracks spiller også kun i en sektion, - her oftest i A-sektionen. Så heldigvis er der ikke noget i vejen med din installation.

Venlig hilsen
Lindbjerg

Last edited by lindbjerg; 10/07/14 12:21 AM.

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion