Hej HH

Jeg ved ikke om der kommer en version 2009,5 til Windows i år. PgMusic har haft vældig travlt med at få opdateret Mac versionen. Den har også været påkrævet og længe ventet af Mac brugerne. Jeg kan ikke forestille mig at PgMusic vil satse mere på Mac end på Windows. Det er stadig kun ca. 3% af PC brugerne som er Mac brugere. Ganske vist er Mac fremadstormende og bruges mere og mere af musikfolket, men jeg tror, at mange BIAB brugere har musik som hobby og/eller deltidsbeskæftigelse og vælger at bruge "familiemaskinen" til musikken. Mac bruges endnu primært mest af studier og de meget dedikerede eller de som hele tiden har været Mac-brugere. Men, - som sagt, hvad ved jeg? PgMusic holder altid kortene tæt ind til kroppen.

VH
Peder Lindbjerg

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion