Guten Tag,

Please pardon me for writing in English in the Deutsches forum. I will also include a Google translation. My name is Tobin Frank, and I'm involved in the development of RealTracks for Band-in-a-Box. We may have the opportunity to record some traditional German "Volksmusik", and I was hoping to get opinions from people as to whether they would like to see styles like this, and if they had any suggestions for specific styles in this genre that they might like.

Ideally, I would love to see suggestions accompanied by youtube videos that show exactly what you have in mind.

thank you very much!
Tobin

Google translation:

Guten Tag ,

Bitte verzeihen Sie mir für das Schreiben in englischer Sprache im Deutschen Forum. Ich werde auch eine Übersetzung von Google. Mein Name ist Frank Tobin , und ich bin in der Entwicklung der Realtracks für Band-in -a-Box beteiligt. Wir dürfen die Gelegenheit, einige traditionelle deutsche " Volksmusik" aufnehmen , und ich hatte gehofft, um Meinungen von den Menschen , ob sie gerne Stile so zu sehen bekommen , und wenn sie in diesem Genre hatten Vorschläge für bestimmte Stile , sie könnten so halt.

Idealerweise würde ich gerne Anregungen begleitet von YouTube-Videos , die zeigen, was Sie im Kopf haben zu sehen .

danke sehr!
Tobin

Tobin Frank (he/him)
PG Music Inc.