Quote:
[/quote]Hej Kjeld
Jeg håber dette kan hjælpe dig:

Harddisk opsætning
Du kan køre Band-in-a-Box og RealBand direkte fra harddisken ved at bruge programgenvejene i PG Music mappen. Før du bruger programmerne, bør du dobbeltklikke på UltraPAK Setup.exe. Dette vil installere filer, som skal installeres/registreres på din computer. Du behøver kun at gøre det en gang.
Du kan også kopiere hele PG Music mappen til en anden harddisk og køre Band-in-a-Box derfra. Dette er nyttigt, hvis du ikke vil køre programmet direkte fra PGMusic’s harddisk, eller hvis du vil sikkerhedskopiere.

Installering fra det eksterne drev.
Du finder også Band-in-a-Box installationsfilerne i “Installers” mappen. De fleste vil imidlertid ikke bruge denne fil. Den er medtaget for det tilfældes skyld, at du vil installere Band-in-a-Box på computerens harddisk på den “traditionelle” måde. Metoden kan også bruges, hvis du opgraderer en allerede installeret tidligere version af Band-in-a-Box.Der er ikke medtaget de store installationsfiler til RealTracks og RealDrums. Disse filer befinder sig alle i bb mappen, og kan om nødvendigt kopieres manuelt.

[quote]En anden ting er at jeg synes lyden visse steder har ændret sig i negativ retning
. Det har jeg aldrig oplevet! Er der nogen derude som har haft erfaringer af lignende art.

Venlig hilsen
Lindbjerg

Last edited by lindbjerg; 03/28/15 05:35 AM.

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion