Hej Ole
Quote:
Jeg ved godt at ALLE audiophile filerne skal overføres manuelt :-( Igen en begmand fra PG's side) Hvorfor får jeg ikke valget mlm. at installere wma eller wav, når jeg har ofret så mange penge på det

Jeg vælger at tage dine spørgsmål i en lidt tilfældig rækkefølge.
Det er faktisk let at flytte audiofilerne. De skal bare kopieres (til fx harddisken) og så skal man bagefter huske at angive den korrekte adresse. Tryk på RealTracks ikonet -RealTracks præferencer. I feltet "Brug en special mapeplacering..." anfører du den nye adresse. Du har valgt Audiophile versionen, så derfor bør du kun bruge Wav filer, - hvis du bruger wma filer kunne du lige så godt have købt den "normale" billigere version.
Quote:
Coyote ER installeret og ja jeg bruger 64 bit VST'er bla Halion på et 64 bit system. Jeg forventer ikke disse 64 bit baserede maskiner virker med BiaB. MEN ærlig talt synes jeg snart PG må se at få konverteret deres programmer til 64 bit. Vi skriver år 2015! (Dette var en sidebemærkning)

Du har ret, selvfølgelig skal der snart opdateres, men gør det egentlig nogen forskel? BIAB kører uden problemer på 64 bit maskiner. Forskellen vil være at 64 bit plugins kan bruges uden bridge. Personligt bruger jeg ikke plugins i BIAB. Skal jeg lave noget, som skal bruges til fx playback eller til en rigtig indspilning, skal man alligevel bruge en DAW. Man kan jo alligevel ikke mixe og mastre i BIAB.
Quote:

Men hans forklaring på mine problemer med Windows er at det er USB interfaset/driveren der skaber problemer

Her er vi ude i noget som jeg ikke kan svare på, - og ja da du har så meget plads er det jo fint at have det hele på interne harddiske.
Quote:
Det vigtigste spørgsmål jeg har nu, er om min "nye" BiaB AudioPhile version 14, som er en upgrade version skal kunne se min gamle version 10 liggende på PC'en. Ærlig talt vil jeg helst slette alt det gamle "ragelse" inden jeg installerer noget nyt.Hvad siger du til det
Normalt kan man bare installere oven i den gamle version. Jeg ved ikke om du får ryddet op ved at slette det gamle, - men hvis du vil være sikker på at alt er opdateret er det jo helt fint (et noget vagt svar, - jeg ved det).

Venlig hilsen
Lindbjerg

Last edited by lindbjerg; 09/05/15 12:58 AM.

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion