Brugeren medsender et skærmbillede af den valgte sang og jeg genskaber den med samme stilart. Stilarten er en ren MIDI stilart, og da jeg konverterer den til Wav ved at vælge "Eksporter sang som Wav" sker der ingen tempoændringer ved takt 17. Jeg kan imidlertid se, at instrumentknapperne er grønne, hvilket indikerer, at der er brugt RealTracks. Med en "kun" RealTracks stilart er tempoændringerne medtaget korrekt i den renderede wav fil. Det ser ud som om der er en fejl i programmet, men der er alligevel en løsning: I stedet for at vælge "Eksporter sang som Wav" skal man vælge "Gem alle spor som wav filer (med optioner). Nu fremkommer nedenstående billede. Tryk på "Vsti/Dxi Direkte oversættelse" og alt virker som det skal.

Venlig hilsen
Lindbjerg

PS. Jeg må indrømme, at det var en hård nød at knække!

Attached Files (Click to download or enlarge) (Only available when you are logged in)
konverter.jpg (64.2 KB, 22 downloads)
Last edited by lindbjerg; 11/19/15 12:33 AM.

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion