Quote:
Har lige et ekstra spørgsmål, nu jeg "har dig igen på linien": Hvad nu hvis jeg vil erhverve en bestemt nyere style. Kan det så lade sig gøre i AuduoPhile (Wav) format? Eller fylder det for meget at downloade???

Man kan ikke købe enkelte stilarter. Stilarterne, eller rettere RealTracks kan kun købes i sæt, og vist nok ikke til audiophile versionen. Meeen, det er alt for dyrt at købe de forskellige sæt. Jeg tilråder altid folk at købe den version, som indeholde alle Realtracks og RealDrums. Jeg er ofte blevet kontaktet af brugere, som irriterer sig over, at de lige mangler et RealTracks, og de kan se, at det findes, men det er N/A (not available) eller I/T (ikke tilgængelig).
Hvis du vil have de sidste RealTracks (og de er gode), må du opdatere til 2016 versionen.
Vh
Lindbjerg

PS. Der er en smule forvirring omkring begreberne stilarter (styles) og RealTracks. En stilart er sammensat af flere "instrumenter". Hvis det er en RealStyle består den udelukkende af RealTracks. En stilart kan sammensættes på forskellige måder, hvor man blander RealTracks med MIDI tracks eller SuperMidi tracks. Et RealTracks kan således indgå i flere stilarter.

Last edited by lindbjerg; 04/04/16 02:43 AM.

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion