De er meget lukkede - jeg har fundet et par graverende fejl i Mac version 2016, som virkede i 2015 (blandt andet export af Real Tracks og Midi fra samme sang - det virker pludselig ikke længere i 2016 versionen) - de siger de vil fixe dette, men vil ikke svare på hvornår der kommer en patch release....reelt har de fjernet en funktion de selv skilter med. Det tyder desværre på, at deres måde at kode på ikke er struktureret når man introducerer fejl, der ikke eksisterede tidligere.

Generelt synes jeg Mac versionen bærer præg af alt for megen "slamkodning" i forhold til Windows versionen....problemet med Windows generelt er, at måde hvorpå drivere håndteres sammenlignet med MacOS er ustabilt og ofte sløver performance.

Udfordringen er, at BIAB i mine øjne stadigvæk er det bedste program på markedet til at komponere og til one man jam :-)

MacMini M1 - BIAB2021 - Logic Pro X - iZotope Music Production Suite - Scaler 2 - far too many Waves plugins and Line 6 Guitars and boards + a fantastic Yamaha THR10ll mini Amp - Avid MBOX Studio

Peters' Garage is available on all major streaming services