Hej Heine
Ja, det kan være svært at finde fejlen, når ikke alle RealTracks er tilgængelige.

Først: Åbn RealTracks vælger dialogen. Se under overskriften I/T (Ikke tilgængelig) hvilke RT det drejer sig om.

Åbn derefter RealTracks præferencer. Hvis der er benyttet special mappeplacering, skal man undersøge om den er korrekt. Hvis man har placeret sine RT i et andet drev en C-mappen, sker det ofte, at dette drev skifter navn, når man fx indsætter en USB nøgle etc. Tjek at alt er korrekt. Hvis dette ikke er løsningen. Prøv følgende:

I RealTracks indstillinger trykker man på Verificer. Nu undersøger BIAB om alle Bt0 filer er til stede og om de er korrekte. Disse filer kontrollere tempo og stræk. Hvis der er problemer (man får en log) - tryk på "Find&Ret.

Endvidere kan ST2 filer mangle. Hvad de helt præcis gør ved jeg ikke helt, men de styrer i hvert tilfælde wma filerne. Hvis de ikke er tilstede fungerer RealTracket ikke. Undertiden kan man løse problemet ved at trykke "Find &Ret i RealTrack indstillinger. Undertiden er man
nødt til at geninstallere de disfunktionelle RealTracks.
Håber ovenstående er til hjælp.

Venlig hilsen
Lindbjerg

Last edited by lindbjerg; 10/08/16 12:07 AM.

Musiker. Har lille musikproduktions virksomhed (nodeskrivning, undervisning, studie, oversættelse af bl.a. BIAB). Hvis du synes Band-in-a-Box er vanskelig at komme i gang med, kan jeg tilbyde undervisning via Skype, - også i Cubase. Se min Facebook profil Lindbjerg Musikproduktion