Originally Posted By: balbuena
Hello, excuse me for my English I am French and I use a translator.
For me the drag and drop works well what no longer works is the drag drop of a region for example: on a grid of 32 measurements, I select from measure 8 to measure 12, on a midi track not Of problem I have my 5 measurements on my daw or on the desk but for a real track it will make a drag drop from the measure 1 to 32 be the entire track this since the update build 458 here if someone could test for Confirm this bug thank you and good day to all.
Cordially.
Balbuena

Original message

Bonjours, excuser moi pour mon anglais je suis Français et j’utilise un traducteur.
Pour moi le glisser et déposez fonctionne bien ce qui ne fonctionne plus actuellement c’est le glisser déposez d’une région par exemple : sur une grille de 32 mesures, je sélectionne de la mesure 8 à la mesure 12, sur une piste midi pas de problème j’ai mes 5 mesures sur mon daw ou sur le bureau mais pour une real track il feras un glisser déposez de la mesure 1à 32 soit la piste entière cela depuis la mise à jour build 458 voilà si quelqu’un pouvais tester pour confirmer ce bug merci et bonne journée à toute et à tous.
Cordialement.
Balbuena


Best to start a new thread [dragdrop 2] to avoid confusion and get you the quickest response. I think this tread has a few more entries before it done.


Dan, BIAB2024, SoundCloud Win11, i7(12thGen), 32GB, 1TB SSD(M.2 NVMe SSD), 2TB Libraries, 1 TB(WD-Black), 2TB SSD(M.2 NVMe SSD)Data, Motu Audio Express, Keystation 61, SL88 Studio, Reaper