Jag fick hårddisken med posten igår och har nu installerat. Det kanske är vikrigt att poängtera att det inte är en "converter" utan snarare en adapter så att eluttaget passar svenska eluttag. Själva adaptern som följer med klarar både amerikansk som svensk strömstyrka.
Jag valde installationsalternativ 3 och det fungerade smärtfritt. Så nu har jag programmet och de kompressade filerna på interna hårddisken. Utmärkt!

Märkligt företag de här PGMusic. BIAB är ett helt fenomenalt program och jag är mycket förvånad över att det inte skrivs mer om programmet än vad det görs. Kanske har det ett visst dåligt rykte som baseras på jag vet inte vad. Lägg till en hemsida som är minst sagt rörig, layout på programmet som känns 90-tal och hårdisken kommer i en kartong med hårddisktillverkarens loga och reklam på. Men programmet är fantastiskt och supporten underbar. Som sagt, märkligt att det inte är mer uppmärksammat. Användningsområdena är otaliga, inte minst i undervisning. Och framför allt, ett roligt program. Hur ofta kan man säga det om datorprogram?
Tack för support
Patrik