Hi Martijn.

Ik bestel zelf altijd gewoon op de Engelstalige site, maar de Nederlandstalige versie is in feite gewoon dezelfde webwinkel. Hierbij de antwoorden op je vragen:

1) Ja, de prijs is inclusief BTW. Let wel: voor de HDD-versie moet je ook invoerrechten betalen. Dit wordt door UPC voor je gedaan, waarna je dit bedrag ( zo'n 20 Euro) bij aflevering van het pakket nog moet betalen aan UPC.
2) Je kunt de manier van verzenden zelf kiezen: gewoon of snel. De snelle manier is iets duurder. Prijzen staan op de webwinkel duidelijk aangegeven. Let wel: alle prijzen zijn in US dollars: dit betekend tegen de huidige koers een leuk voordeel!!
3) Geen idee. Ik zou dan toch voor de Engelstalige versie gaan; die kun je later altijd met een (gratis) patch omzetten naar het Nederlands.
4) Nee. Je kunt echter wel (veilig) online betalen met Paypal. Ik heb destijds speciaal hiervoor een (gratis) account aangemaakt bij Paypal. Werkt geweldig en veilig. Ik betaal er tegenwoordig ook andere buitenlandse bestellingen mee.
5) Als je de gewone levering kiest heb je het geheel meestal binnen 5 dagen wel binnen. Ik heb het zelfs al eens binnen twee dagen in huis gehad!

Veel plezier met BiaB!